vrijdag 29 juli 2011

Vakantie

Blogde ik vorige week nog over afscheid nemen van mijn grote liefde, neem ik nu tijdelijk afscheid van Osnabrück. Met pijn in mijn hart. En niet alleen in mijn hart. Naar verluid zal het voltallige personeel van het Rathaus mij met witte zakdoeken uitzwaaien als ik aanstaande dinsdag de trein in treuzel. De komende drie weken ben ik namelijk in Haarlem en Hongarije te vinden. Eerst naar Sziget en daarna nog een paar dagen Haerlemsch Genot. Verwacht in week 4 van augustus een nieuwe blog!

Om deze post toch nog wat meer inhoud te geven (a.u.b. met Gaston-stem lezen): kom naar Osnabrück deze zomer! Er is veel te doen! Shoppen, sporten, musea bezoeken en een feestje vieren. Het kan allemaal. Osnabrück: de stad van de onbegrensde mogelijkheden, direct over de grens bij het altijd verrassende en immer gevaarlijke Hengelo!

0 reacties:

Een reactie posten