woensdag 14 december 2011

Eind goed, al goed

Met een traan op mijn wang en een lach op mijn gezicht zeg ik: arriverderci!

Ik had de laatste tijd ein wenig weinig tijd om te bloggen en nu bevind ik me alweer in de End Times. Dit jaar in Osnabrück heeft me zoveel mooie en minder mooie dingen doen beleven, je zou er een blog mee kunnen vullen... Oh.

Aan de andere kant kunnen woorden niet beschrijven hoe mooi mijn tijd hier was, dus dat is dan ook meteen weer opgelost.

Deze post is slechts bedoeld als een bedankje aan allerlei hoge en lage piefen die het mij makkelijker gemaakt hebben (of niet, Paul) en waar ik een hele goede samenwerking mee heb gehad (dat dan weer wel, Paul). Ik noem geen namen (ok eentje dan: Digna! En ok, jij ook Paul), maar bedank iedereen die in Haarlem en Osnabrück de jumelage ondersteunt intens en hoop nog vaak met jullie samen te kunnen werken. Voor een jumelage-initiatief heb ik vast ergens nog een paar verloren uurtjes klaarliggen, dus benader me gerust.

Dan rest mij slechts nog Anna-Maria Schwarze heel veel succes toe te wensen als stadsambassadrice van Haarlem in Osnabrück in 2012. Of zij ook gaat bloggen en wat dan de link is blijft nog even een verrassing (no pressure Anna-Maria).

Bedankt voor het lezen en ik zie jullie in Haarlem!

0 reacties:

Een reactie posten